14.7.09

1. Bekas kekasih saya adalah:- orangnyaaa terlalu ramai..hehe:D

2. Saya sedang mendengar:- lagu yg sungguh membosankan..huhu

3. Mungkin saya patut:- KAWEN lari..

4. Saya suka:- keje..keje..keje..
5. Sahabat - sahabat baek saya:- erm..KAWAN..

6. Saya tak faham:- ada ke SAHABAT?????

7. Saya kehilangan:- ORG YG TERSYG..

8. Ramai yang berkata:- gemok arr ko ena…uwaaaa…

9. Makna nama saya:- aduhh..xde makna daaa….

10. Cinta itu adalah:- sesuatu yg sukar dicari dan bila dirasai harus dijaga dengan penuh berhati2..(JIWANG SEHHHH)

11. Di sesuatu tempat, seseorang sedang:- KOREK IDUNG DLM KEADAAN SYOK SENDIRI..UWAKAKAKA

12. Saya akan cuba:- xde makna cuba2…mesti daaa…

13. Ayat selamanya membawa maksud:- SAYANGGGGG SELAMANYA….

14. Telefon bimbit saya:- NOKIA

15. Bila saya terjaga dari tidur:- SEBAB KENA KEJUT DAAA…

16. Saya paling meluat apabila:- pompuan mengada-ngada dengan SUAMI den…uishhh
17. Pesta/Parti adalah:- buang masa..huhhh

18. Haiwan paling comel yang saya pernah temui adalah:- lady bird

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya:- 1 hari

20. Hari ini:-aduhhh tinggal sowang2 kat opis….

21. Malam ini saya akan:- sambut besday MAK…

22. Esok pula saya akan:- WAT KEJE DAN TERUS WAT KEJE…HUHUHU

23. Saya betul2 inginkan:- KEBAHAGIAAN DUNIA DAN AKHIRAT

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:- mmg aku comei..uwakaka

25. Pusat membeli belah atau arked permainan:- arkid permainan

26. Makanan Barat atau Jepun:- dua2 aku x suka…

27. Bilik yang gelap atau terang:- teranggggggggggggggg……

28. Makanan segera adalah:- KENNYROGER

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:- X MATI LAGI TAK TAHU…HUHUHUHU

30. Siapa yang anda mahu tag:- XDE SAPE..UWAKAKAKA

0 komen dr ku utk mu,: